ميز مديريت به طور معمول يك ميز بزرگ اندازه اي است كه در ادارات و سازمان ها وجود دارد. وجود مبلمان اداري باعث افزايش كارايي كاركنان و مدير مي شود و به همين دليل، ميز مديريت هم از اين قضيه مستثنا نيست و بايد در انتخاب ميز مديريت هم بايد دقت و توجه بسيار زيادي به خرج داد تا يك ميز مديريت عالي در يك سازمان وجود داشته باشد.

رنگ ميز مديريت

رنگ ميز مديريت به طور معمول تيره است. البته رنگ هاي تيره جذابيت خاصي دارند. رنگ ميز مديريت بايد با رنگ اتاق و ساير مشخصات هماهنگي داشته باشد.

اندازه ميز مديريت

ميز مديريت بايد در مقايسه با ميزهاي كارمندي بزرگ باشد طوري كه بعد از جايگذاري سيستم كامپيوتر بتوان لوگوي شركت و ساير مشخصات شركت را نيز روي ميز قرار داد. اندازه ميز بايد با اندازه اتاق تناسب داشته باشد.

ميز مديريت بايد همانند ميز كارمندان راحت و آسوده باشد تا بتوان روي آن كارهايي را انجام داد.

طرح و فرم ميز مديريت

به طور معمول ميز مديريت اشكال گوناگون و زيبايي دارد. صندلي مديريت بايد با ميز مديريت هماهنگ باشد تا راحتي كاربر حفظ شود.

ارتفاع ميز مديريت

ارتفاع اين ميز بايد با صندلي يكسان باشد و نبايد زياد كوتاه يا بلند باشد. كاربر بايد بتواند به همه قسمت هاي ميز دسترسي داشته باشد. كوتاه بودن ارتفاع ميز باعث بروز مشكلات جسماني براي كاربر مي شود. بهترين ميز ، ميز ارگونوميك است كه براساس ساختار بدن انسان طراحي و ساخته مي شود.

انواع ميزهاي مديريت

ميز مديريت در انواع و اقسام مختلفي طراحي و توليد مي شود. شما بايد متناسب با دكوراسيون محل كار خود ميز مديريت را خريداري كنيد.

ميز مديريت نبايد به طور سنتي ساخته شود بلكه بايد به صورت مدرن و جديد طراحي و توليد شود طوري كه كاربر از هر جهت احساس راحتي كند.

ميزهاي مديريت در انواع و اقسام مدل ها ساخته مي شوند. رنگ ميز تاثير به سزايي در انجام كار دارد و بايد به رنگ ميز هم توجه و دقت كرد تا به هنگام نورپردازي مشكلاتي را ايجاد نكند.

تعداد ميز مديريت در هر سازماني كم بوده و متناسب با تعداد مديران خريداري مي شود. ميز مديريت بايد با سبك و دكوراسيون اتاق مديريت تناسب داشته باشد تا روي مشتريان و شركا تاثيرگذاري بيشتري داشته باشد.

به طور معمول در كنار ميز مديريت، ميز كنفرانس قرار داده مي شود تا فضاي كاري اتاق مدير حفظ شود. ميز مديريت در طول زمان تغييرات زيادي را متحمل شده است، ميز مديريت امروزه بايد به گونه اي طراحي و ساخته شود كه بتوان سيستم كامپيوتر را روي آن نصب كرد.

ميز مديريت بايد در اتاق به گونه اي قرار داده شود كه كاربر بتواند در اتاق حركت كند. شما بايد بتوانيد ميزي را انتخاب كنيد كه راحتي شما تضمين شده باشد.

ميز مديريت مي تواند به شكل ال باشد. در صورتي كه ميز مديريت خيلي بزرگ باشد بايد در وسط اتاق قرار داشته باشد تا كاربر بتواند در داخل اتاق تردد داشته باشد.

ميزهاي مديريت مي تواند در طرح ها و اشكال گوناگوني باشد و به تازگي شركت هاي سازنده مبلمان، ميزهاي مديريت زيبايي را ساخته اند كه علاوه بر زيبايي ، محكم بوده و اين براي يك ميز ويژگي هاي مناسبي به شمار مي رود.

كاربردي بودن ميز مديريت مهم ترين مشخصه ميز به شمار مي رود. ميز مديريت بايد در عين زيبايي، كارايي خود را حفظ كند تا بتواند در طولاني مدت قابليت كاركردن را داشته باشد.

ميز مديريت بايد به گونه اي باشد كه بتوان سيستم كامپيوتر را روي ميز نصب كرد و بايد با صندلي مديريت نيز تناسب داشته باشد تا كاربر احساس راحتي كند.

تناسب ميز و صندلي مديريت يك اصل انكارناپذير است و بايد بدان توجه شود تا راحتي كاربر حفظ شود. در ميز مديريت نبايد فلز يا تيزي به كاربرده شود.

به طور معمول، مديران مدت زمان طولاني پشت ميز قرار مي گيرند و همين مي تواند باعث خستگي كاربر شود.

ويژگي هاي يك ميز مديريت

ظاهر: ظاهر ميز مديريت يك ويژگي مهم ميز به شمار مي رود. حرفه اي بودن ميز مهم ترين مشخصه ميز  به شمار مي رود.

استحكام: استحكام و مقاومت ميز ويژگي ميز مديريت به شمار مي رود. در صورتي كه ميز مديريت باكيفيتي را خريداري كنيد هرگز آن را دوباره تعويض نخواهيد كرد.

راحتي: راحتي نه تنها براي كاركنان بلكه براي مديران نيز مهم است، زماني كه شما راحت باشيد،؛ راحت تر كار خواهيد كرد.

ميز مديريت چوبي

ميز مديريت چوبي طرح و نقش بسيار زيبايي دارد. شما مي توانيد ميزهاي مديريت كه از چوب هاي مختلف ساخته شده را طراحي كنيد. هميشه بهترين ميز مديريت را انتخاب كنيد تا مجبور به تعويض آن نشويد. چوب ميز مديريت هرچقدر باكيفيت تر باشد به همان اندازه ميز باكيفيتي خواهد بود.

ميز مديريت فلزي

اين نوع ميزها مي توانند فرم و شكل هاي بخصوصي داشته باشند. اين نوع ميزها محكم و بادوام بوده و براي كارگاه ها كه سرپرستان حضور دارند مناسب است. تميز كردن اين نوع ميز آسان است. اين نوع ميز مي تواند به مدت ساليان سال دوام داشته باشد.

ميز مديريت لمينيت و كامپيوزيت

اين نوع ميز در طرح ها و اشكال گوناگوني وجود دارد. ميزي ظريف بوده و مي تواند كاربردهاي مختلفي داشته باشد. اين نوع ميز با تركيب ام دي اف يا لمينيت ساخته شده و بسيار زيباست.

شما بايد ميزي را انتخاب كنيد كه در عين زيبايي، استحكام را هم داشته باشد. بايد يراق آلات ميز درجه يك باشد تا بتوان در مدت زمان طولاني بتوان از آن استفاده كرد.

ميز مديريت بايد بزرگ و راحت باشد تا بتوان كارهاي زيادي را انجام داد. ميز مديريت را بايد متناسب با فضاي مورد استفاده انتخاب كرد تا بتوان كارهاي بيشتري را انجام داد. ميز مديريت مي تواند از چرم هاي مصنوعي هم ساخته شده باشد.

قراردادن تجيهزات كامپيوتري در ميز مديريت بسيار مهم بوده و بايد بدان توجه شود تا بتوان اين نوع ميز را به مرحله كاربردي رساند.

از آنجايي كه ميز مديريت در مقايسه با ساير مبلمان اداري فضاي خيلي بيشتري را مي گيرد بايد خاص و زيبا باشد تا منحصربفرد بودن خود را ثابت كند.

ميز مديريت بايد استحكام و دوام را داشته باشد و در سريع ترين زمان ممكن تميز شود و نظافت آن نبايد مشكل باشد.

ميز مديريت بايد كشوها و درايوهاي مختلفي داشته باشد تا بتوان مدارك و مستندات زيادي را در كشوها بايگاني كرد.

رنگ ميز مديريت بايد با رنگ صندلي تناسب داشته باشد تا زيبا به نظر برسد. جادار بودن ميز مديريت بسيار مهم است و بايد جادار بودن آن رعايت شده و مدنظر گرفته شود.

ميز بايد راحتي كاربر را فراهم كند،گاهي اوقات در كنار اين ميز، كمد اداري نيز قرار داده مي شود تا مدارك و مستندات را در اين كشو نيز بايگاني كرد.

برخي قسمت هاي اين نوع ميز از چرم درست شده اند و اين مي تواند زيبايي اين نوع ميز را چندين برابر كند.

كمد ميز مديريت مي تواند متناسب در اندازه هاي گوناگوني طراحي و توليد شود و بنابراين كمد بايگاني اداري مي تواند در طرح ها و شكل هاي مختلفي باشد.

صندلي ميز مديريت نيز از چرم خالص بوده و بنابراين همين ويژگي به زيبايي ميز هر چه بيشتر كمك مي كند.

گاهي اوقات با تركيب چرم و چوب، ميز مديريت طراحي و ساخته مي شود و همين ويژگي مي تواند به ميز مديريت زيبايي خاصي بدهد.

برخي ميزهاي مديريت به رنگ پوليش رنگ آميزي مي شوند. سطوح شيبداري دارد و يك ميز كاملا فانتزي است.

شركت هاي مختلف، انواع و اقسام ميزهاي مديريت را طراحي و توليد مي كنند كه متناسب با شرايط زماني  مكاني مشتريان متفاوت بوده است و مي توان گفت كه كاملا سفارشي ساخته شده اند و براساس درخواست مشتري طراحي و توليد مي شوند.

طراحي و توليد ميز مديريت حساسيت هاي خود را دارد و بايد در طراحي و توليد آن خيلي زياد دقت كرد تا رضايت كاربران فراهم شود.

راحتي و عدم خستگي مدير شرط اصلي استفاده از ميزهاي كامپيوتر است و بايد به اين اصل دقت و توجه كرد تا بتوان ميزهاي مديريت را در تعداد بالا توليد كرد.

اگر ميز مديريت براساس ساختار بدن انسان طراحي و توليد شود مانع بروز مشكلات جسمي فرد مي شود. سلامتي چشم ها و عدم كمردرد و ديسك كمر در طراحي و توليد ميز مديريت بسيار مهم است.

البته بزرگ بودن ميز باعث خواهد شد تا فضاي بسيار زيادي را اشغال كند و بنابراين بايد طوري طراحي و توليد شوند كه براي نگهداري دستگاه كامپيوتر فضاي كافي را داشته باشد و در ضمن براي قراردادن وسايل جانبي كامپيوتر نيز اسلات هاي مخصوص به آن ها ايجاد شود تا به هنگام جايگذاري كامپيوتر مشكلي پيش نيايد.

شما بايد متناسب با فضاي كار خودتان ميز مديريت را انتخاب كنيد و انتخاب ميز مديريت اصل و قانون خاصي ندارد و تنها قانون راحتي شما كاربران است كه تعيين كننده اندازه ميز بوده و مي تواند تاثيرگذار باشد.

بنابراين در انتخاب ميز خودتان به اصول ديگري مقيد نكنيد و راحتي خودتان را اولين شرط قلمداد كنيد تا بتوانيد براحتي به كار خود ادامه دهيد و ميز مديريت مي تواند در ارتفاع هاي مختلف و متفاوتي طراحي و ساخته شود و اين شماييد كه متناسب با راحتي خودتان، ميز مديريتي را انتخاب مي كنيد تا بتوانيد به همه كارهاي خودتان برسيد.

عدم بروز ناراحتي هاي جسمي و خستگي مي تواند به هنگام كار با ميز مديريت دردسرساز شود. ميز مديريت در مقايسه با ساير ميزهاي اداري بايد ويژگي هاي خاصي داشته باشد تا مدير بتواند به مدت زمان طولاني كار كند.

جابجايي ميز مديريت موردي است كه بايد بدان توجه داشته باشيد، بزرگي ميز در جابجايي ميز تاثير دارد و مي تواند گاهي اوقات تاثير منفي نيز داشته باشد.

ميز مديريت مي تواند از چوب هاي مختلف و با كيفيت هاي مختلف و متفاوتي طراحي و توليد شود و به همين دليل بهتر است كه از بهترين و باكيفيت ترين چوب ها ساخته شود تا اعتبار شركت را به بهترين شكلي نشان دهد.

ميز مديريت بايد با كليه عناصر دكوراسيون اتاق مديريت يكپارچه باشد تا بتواند زيبايي خود را نشان دهد و در غير اين صورت بايد تضاد رنگي زيبايي را ايجاد كند تا مشتريان و شركاي تجاري تمايل داشته باشند كه مدت زمان طولاني تري را در اتاق مديريت سپري كنند.

زيبا بودن و بزرگ بودن ميز مديريت همگي بر اعتبار مدير و در نهايت اعتبار شركت مي افزايد و باعث مي شود كه مشتريان و شركاي تجاري با ديد بهتري به آن نگريسته و با شركت مورد نظر تجارت كرده و مراودات تجاري داشته باشند.

شما بايد در عين اين كه به اين عامل توجه مي كنيد بايد به راحتي خودتان نيز توجه داشته باشيد و دقت كنيد كه ميز دلخواه خودتان را انتخاب كنيد تا در نهايت با رضايت خاطر بيشتري كار انجام دهيد و توجه به راحتي خودتان مي تواند در انتخاب ميز به شما كمك كند و باعث شود كه با دقت بيشتري ميز را انتخاب كرده و پشت ميز قرار بگيريد.

مشخص شد كه بين ميز كارمندان و ميز مديريت تفاوت هاي چشمگيري وجود دارد و همين تفاوت هاست كه باعث مي شود تا ميز مديريت نسبت به بقيه متفاوت باشد و جايگاه متفاوت و ارزشمندتري داشته باشد.

با كمي دقت و توجه مشخص مي شود كه متريال هاي مورد استفاده در ميز مديريت متفاوت بوده و مي تواند ارزشمند تر نيز باشند. شما مي توانيد با كمي وبگردي يا حتي جستجوهاي ميداني ميز مورد نظر خود را يافته و خريداري كنيد.

شرکت ساجیران این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است که به صورت حضوری از انواع مبلمان اداری به‌ویژه ميز مديريت در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بازدید کنند تا بتوانند با لمس آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین متریالی که در آن‌ها استفاده شده است را به‌خوبی احساس کنند و براساس معیارهای راحتی، استحکام، طراحی آرگونومیک و زیبایی منحصربه‌فرد که در تمامی محصولات این شرکت وجود دارد، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام خریدمبلمان اداری به این مجموعه بیاييد و از تمامی محصولات برتر، در سبک‌ها و طراحی‌های گوناگون و منحصر‌به‌فرد دیدن کنید تا بتوانید با صرف هزینه مقرون‌به‌صرفه بهترین و شیک‌ترین مبلمان اداری را انتخاب کنید. با خرید محصولات ساجیران می‌توانید اتاق کار منحصربه‌فردی برای خود داشته باشید.