آشنایی با انواع مبلمان اداری:
ساجیران تولید کننده پارتیشن اداری و ملزومات اداری با هدف ارائه خدمات مطلوب در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری در جهت شناخت و تامین نیازهای مشتریان به این عرصه وارد و تا کنون با تولید و انتخاب مجموعه ای از بهترین محصولات و تجهیزات از جمله پارتیشن دوجداره ، پارتیشن اداری میز کارمندی و مدیریتی ، کمد و فایل چندکشو اداری ،پارتیشن ام دی اف، صندلی اداری ، مبلمان اداری ، میز اداری ، پارتیشن MDF و … مطابق با استاندارد کیفیت و قیمت مناسب ضمن جلب رضایت خریداران و رعایت اصول مشتری مداری خدمات شایانی در راستای همکاری با سازمانها و نهادها و شرکتهای خصوصی و دولتی ارائه نموده است.
ارائه نقشه های Cad و 3D و بازدید از محل مشتری به صورت رایگان در تمامی استانها ، به همراه تیم طراحی قوی و زبده، بهترین راه جهت ایجاد محیطی شیک و چیدمانی عالی برای شرکت و محل کار شماست .
جهت مشاهده لیست نمایندگیها به سایت شرکت ساجیران مراجعه فرمایید .
لطفا هر گونه نظر و پیشنهاد با شماره 43870( تهران) و 02188208909 ( شهرستانها ) تماس حاصل فرمایید .مطمئناً زمانی که وارد یک اداره و یا شرکتی شدهاید، مبلمان اداری ، میزها و صندلیهای اداری را مشاهده کردهاید.
اما آیا فکر میکنید مبلمان اداری تنها میز و صندلی را شامل میشود؟
درپاسخ به این سؤال باید بگوییم مبلمان اداری نهتنها شامل انواع میزها و صندلیهای اداری میشود بلکه سایر وسایل اداری نیز مانند:
کتابخانه اداری، فایلینگ، پارتیشن ها، دیوار پوش و مبل نیز شامل مبلمان اداری میباشند.
استفاده از مبلمان اداری مناسب در فضای دفتر، اداره و یا شرکت دارای مزیتها و ویژگیهای متعددی میباشند.
برای نمونه میتوان گفت که مبلمان اداری باعث میشوند تا فضای داخلی ادارهها و شرکتها خیلی شیکتر باشد.
علاوه بر این راحتی تمامی افراد اداره و شرکت را تضمین میکنند و راندمان کاری آنها را بالا میبرند.
شرکت ساجیران بهعنوان شرکتی که در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری فعالیت دارد.
انواع مبلمان اداری مناسب و باکیفیت را به تمامی مشتریان خود ارائه میدهد.
ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با انواع مبلمان اداری این مجموعه و ویژگیهای منحصربهفرد آنها آشنا شوید.
میز اداری
یکی از مبلمان اداری که از اهمیت بالایی برخوردار میباشد میز اداری است.
شرکت ساجیران میز اداری را در انواع متعددی شامل:
میز مدیریت، میز مذاکره، میز مذاکره متصل، میز پذیرایی، میز کنفرانس قابل توسعه، میز کنفرانس مدولار، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز گروهی و کانتر و گیشه ارائه میدهد.
اکثر میزهای مدیریتی دارای چند قسمت میباشند که در اتاق مدیریت به یکدیگر متصل میشوند.
میزهای مذاکره و کنفرانس نیز بر اساس ظرفیتی که اتاق مذاکره و یا کنفرانس یک شرکت دارد طراحی میشوند.
این میز ها اغلب در اشکال مستطیلی، بیضی، دایرهای، هلالی و مربعی موجود میباشند.
توجه داشته باشید که میزهای مدیریت و کنفرانس نسبت به سایر اجزای مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار میباشند چراکه میتوانند قدرت و کلاس کاری یک شرکت و یا مجموعه را به مشتریان القا کنند.
از این رو بر روی مشتریان تأثیر بسزایی میگذارند.
اما میزهای کارشناسی و کارمندی نسبت به میزهای مدیریت و کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار میباشند.
ولی نباید فراموش کرد که مناسب بودن و با کیفیت بودن میزهای کارشناسی و کارمندی باعث افزایش راحتی و راندمان کاری کارمندان در شرکت میشود.
از این رو شرکت و یا مجموعه شما خیلی زودتر از رقبایتان به اهداف از قبل تعیین شده خود دست مییابد.
میزهای کارشناسی و کارمندی یکی از متداولترین میزهای اداری به شمار میآیند.
البته این نوع میزهای اداری امروزه دارای طراحی مدرنتر و بهروزتری هستند.
میزهای گروهی نیز دارای زیبایی و طراحی منحصربهفردی میباشند که برای انجام کارهای گروهی ساخته میشوند و متناسب با محیط کاری که قرار است در آن قرار بگیرند دارای طراحیهای متنوعی هستند. و اما آخرین نوع میز اداری، میز کانتر است که دارای نامهای متعددی میباشد چراکه برخی از افراد این نوع میزها را با نام میز پذیرش، میز اطلاعات و یا حتی میز منشی میشناسند.
میز کانتر نیز مانند میز مدیریت و کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.
چراکه در ورودی یک اداره، شرکت و یا دفتر کار قرار داده میشود.
بهگونهای که اولین چیزی که مشتریان شما در بدو ورود به شرکت شما میبینند میز کانتر است.
از این رو شیک بودن و ظاهر آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
شرکت ساجیران انواع میزهای اداری خود را در مدلها، رنگها و همچنین سایزهای متنوع به مشتریانش ارائه میدهد.
کتابخانه اداری
میتوان گفت که کتابخانههای اداری نیز یکی دیگر از اجزای حائز اهمیت در مبلمان اداری هستند.
اما این نوع از مبلمان اداری به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار هستند که در نبود آنها همه چیز در محیط کار به صورت بهم ریخته و نامنظم به چشم مشتری دیده میشود.
از این رو میتوان کتابخانهها را یکی از اجزایی که باعث سازماندهی محیط کاری میشود دانست.
کتابخانههای اداری دارای کاربردهای متعددی میباشند.
بهگونهای که برای جای دادن اسناد، مدارک و همچنین پروندههای کاری میتوان از آنها استفاده کرد.
کتابخانه علاوه بر اینکه به تمامی اسناد و مدارک نظم میدهد و فضای مرتبی را ایجاد میکند.
میتواند محل مناسبی برای قرار دادن کتابهای مرتبط با حرفه و شغل هر یک از افراد حاضر در شرکت باشد.
تا آنها در زمان استراحت خود سری به آن بزنند و کتابهای موجود در آن را مطالعه کنند.
شرکت ساجیران کتابخانه اداری را در انواع:
دربدار، بدون درب و دکوراتیو همراه با طراحی زیبا و منحصربهفرد ارائه میدهد.
داشتن کتابخانه های اداری آرامش خاصی را به فضای اتاق کار می بخشد.
فایلینگ اداری
فایلینگ اداری نیز باهدف نظم بخشیدن به اسناد، مدارک وهمچنین استفاده بهینه از فضا در محیط کاری استفاده میشود.
شرکت ساجیران فایلینگ اداری را در انواع مدلهای:اکتیو، فست، کابانا، لیبرو، پلاس، کلاک، مارس و ایزی به مشتریان خود ارائه میدهد.
میتوان گفت فایلینگ اداری بهترین راه برای طبقهبندی فایلها و پروندههایی است که در محیط کار خود با آنها سر و کار دارید.
زیرا علاوه بر مرتب نگه داشتن دفتر کار باعث میشود که در سریعترین زمان ممکن به فایلها و پروندههای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
امروزه مدلهای مختلفی از فایلینگ اداری قابل تهیه هستند.
اگر به عنوان مدیریتیک مجموعه فعالیت میکنید احتمالا تمام فایلها در نهایت به شما ختم خواهند شد.
بنابراین باید بهترین سیستم فایلینگ را برای اتاق خود انتخاب کنید.
زیرا از شما انتظار میرود به همه اتفاقاتی که در شرکت شما میافتد احاطهی کامل داشته باشید.
این امر نیز نیازمندیک سیستم فایلینگ قوی است.
در شکل زیر نمونهای از بهترین مدل فایلینگ اداری برای اتاق مدیریت آمده است.
این سیستم نمای فوقالعادهای را به دفتر کار شما میبخشد.
پارتیشن اداری
طراحی دکوراسیون اداره و محل کار شما یکی از مهمترین عواملی است که در نگاه مشتریان و شرکا تاثیر بسزایی می گذارد، از اینرو باید در انتخاب پارتیشن اداری و همچنین انتخاب مبلمان مناسب دقت شود.
با موضوعاتی که در این مقاله بیان شده است می توانید در انتخاب پارتیشناداری مناسب، دقت عمل بالایی داشته باشید.
پارتیشن یکی از ابزارهای مفید در امر تقسیم بندی فضا می باشد.
مهمترین دلیل انتخاب پارتیشن اداری، بهبود استفاده از فضا و محیط کار می تواند باشد.
اداره های زیادی هستند که فضای وسیعی دارنداما کارمندان در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و فضای جداگانه ندارند.
که ممکن است تمرکز کارمندان در این حالت به هم بریزد و نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.
برای این منظور انتخاب پارتیشن اداری می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.
با توجه به اینکه این جدا کننده ها دارای انواع مختلفی است ممکن است برای شما هم انتخاب پارتیشناداری کمی دشوار باشد. پارتیشنهای اداری یکی از اجزای مفید و کارا در محیط کاری میباشند چراکه ما با استفاده از پارتیشنها میتوانیم فضای اداره و یا دفتر خود را همانطور که میخواهیم بدون هیچگونه نیازی به مصالح ساختمانی تغییر دهیم.
حتی با این پارتیشن ها میتوانیم اندازه محیط دلخواه خود را داشته باشیم.
این می تواند یکی از مزیت های مهم پارتیشن ها محسوب شود.
برای نمونه اگر در شرکت خود اتاق داریم که از فضای زیادی برخوردار میباشد میتوانیم با استفاده از پارتیشن اداری فضای آن اتاق را به دو بخش تقسیم کنیم و یا به معنای بهتر آن اتاق بزرگ را به دو اتاق با اندازه مناسب تقسیم کنیم.
پارتیشنهای اداری در انواع پارتیشنهای دوجداره، فریم لس، ریلی یا متحرک و دکوراتیو موجود میباشند.
از میان انواع پارتیشنهای اداری که به آنها پرداختیم، امروزه پارتیشنهای دکوراتیو و لوکس کاربرد گستردهتری در مبلمان اداری نسبت به سایر پارتیشنهای اداری دارند.
این نوع پارتیشن ها زیبایی خاصرا به اتاق کارتان می بخشند.
مبل و صندلی اداری
یکی از انواع مبلمان اداری که در محیط کاری از انواع آن زیاد استفاده میشود، مبل و صندلی اداری میباشد. لذا ما در این متن قصد داریم تا مبلمان اداری را به عنوان یکی از ارکان مهم در فضای کسب و کار و محیط های اداری مورد بررسی قرار دهیم.
صندلی اداری در انواع:
صندلیهای مدیریتی، کنفرانسی، کارشناسی، همایشی، انتظار، مبل و نیم ست اداری موجود میباشد.
انواع صندلیهای اداری دارای دو ویژگی مشترک میباشند بهگونهای که اکثرآنها دارای صندلی چرخدار و قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که از انعطاف بالایی برخوردار میباشند.
علاوه بر این در قسمت نشیمن صندلیهای اداری، از مواد ضد تعریق استفاده میشود.
البته باید اشاره کنیم که صندلیهای اداری متناسب بامدت زمان و کاربردی که دارند،از جنس و کیفیت متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار میباشند.
برای مثال صندلیهای مدیریتی دارای کیفیت و جنس بهتری نسبت به سایر صندلیهای اداری میباشند.
صندلیهای انتظار نیز به شکل چندتایی و یا تکی طراحی و ساخته میشوند.
با فراتر رفتن زمینه های کاری، شکل بسیاری از وسایل محیط پیرامون ما دست خوش تغییراتی شده است.
به عنوان مثال مبلمان اداری به عنوان یکی از وسایلی می باشدکه در گذشته اهمیت آنچنانی نداشت، اما با گذشت زمان یک سیر تکاملی را طی کرده و به شکل امروزی آن رسیده است.
برای استفاده از مبلمان های اداری باید بسیاری از نکات را در نظر گرفت.
توجه به این نکات بیشتر مورد توجه مدیران اداری و صاحبان مشاغل می باشد.
چنانچه به این بحث علاقه مند می باشید و یا قصد استفاده از مبلمان های اداری را دارید.
ما را تا پایان همراهی نمایید.
صندلیهای همایش نیز نسبت به سایر صندلیهای اداری دارای رنگبندی متنوع و همچنین جنس روکشهای متفاوتی میباشند.
البته باید اشاره کنیم که صندلیهای همایش مانند صندلیهای اداری دیگر دارای راحتی و انعطافپذیری بالایی میباشند چراکه افراد مدت زمان طولانی را بر روی این صندلیها مینشینند.
از مبل و نیمستهای اداری نیز برای محیط دفتر و یا شرکت و بیشتر در بخش پذیرایی از میهمانان و مشتریان استفاده میشود.
یکی از موضوعات مهمی که در مورد مبلمان های اداری وجود دارد، تاثیری است که این مبلمان بر روی فضای کسب و کار و محیط های اداری می گذارد. افراد با استفاده از انواع مبلمان اداری می توانند محیط کسب و کار خود یاادارهای که در آن فعالیت دارند را به عنوان یک محیط نمونه به ارباب رجوع و مشتریان خود نشان دهند. مبلمان های اداری علاوه بر اینکه بر جذب مشتری و رفاه حال ارباب رجوع تاثیر گذار می باشند، تاثیر بسزایی بر فعالیت های کاری کارمندان دارند. تصور کنید که یک کارمند بر روییک صندلی نادرست و غیر اصولی تکیه زده است و فعالیت های کاری خود را انجام می دهد؛ مطمعناً به دلیل نادرست نشستن و رعایت نکردن ارگونومی در کوتاه مدت به خستگی فرد دچار شده و مقدار زیادی از بهره وری خود را از دست می دهد.
این موضوع در بلند مدت نیز می تواند مشکلات فراوانی برای افراد به وجود آورد.
لذا با استفاده از تجهیزات اداری مدرن و اصولی این صدمات را تا حد زیادی به حداقل رسانده و به کارایی کارمندان افزوده خواهد شد.
در مورد این موضوع استفاده از صندلی های استاندارد و میزهای مناسب اهمیت بالایی دارد.
نکات لازم در خرید مبلمان اداری
1- در زمان خرید مبلمان اداری به فضای کسب و کار خود یاادارهای که قرار است از این تجهیزات استفاده نمایید، توجه داشته باشید تا بتوانید شکل جذاب و زیبایی به محیط خود بدهید.
2- در زمان خرید از افراد با تجربه در این امور مشورت بگیردتا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
3- در هنگام خرید سعی کنید بهترین جنس را خریداری نمایید.
لذا تفاوت قیمتی یک جنس خوب با یک جنس بی کیفیت چشم گیر نمی باشد.
اما در کارایی و دوام تفاوت بسیاری با هم دارند.
در کل می توان گفت خرید مبلمان اداری مناسب می تواند راندمان آن محیط کاری را تا حد زیادی افزایش دهد. شما با خرید محصولات ساجیران میتوانید تمامی این شرایط خوبو منحصر به فرد را برای محیط کاری خود و کارمندانتان به وجود آورید.
شرکت ساجیران این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است که به صورت حضوری از انواع مبلمان اداری بازدید کنند تا بتوانند با لمس آنها بهترین و مناسبترین متریالی که در آنها استفاده شده است را بهخوبی احساس کنند و بر اساس معیارهای راحتی، استحکام، طراحی آرگونومیک و زیبایی منحصربهفرد که در تمامی محصولات این شرکت وجود دارد.
بهترین و مناسبترین انتخاب را داشته باشند. از این رو به شما پیشنهاد میکنیم هنگام خرید میز و مبلمان اداری به این مجموعه بیاید و از تمامی محصولات برتر، در سبکها و طراحیهای گوناگون و منحصربهفرد دیدن کنید تا بتوانید با صرف هزینه مقرونبهصرفه بهترین و شیکترین میزها و مبلمان اداری را انتخاب کنید.
با خرید محصولات ساجیران میتوانید اتاق کار منحصربهفردی برای خود داشته باشید.
مبلمان اداری ساجیران – جریان زندگی در کار شما